אירוח נשים – בחופשת קמפינג | החאן של אלירן

אירוח נשים – בחופשת קמפינג

יש רק אירוע אחד שחברתכן מחכה לו יותר מהחתונה: אירוח נשים! שלא כמו החתונה שאותה היא מארגנת בעצמה, מסיבת הרווקות היא הפקת-הפתעה בלעדית שלכן. אנחנו ב"החאן של אלירן", מזמינים אתכן אל הצפון המרהיב לחופשת קמפינג ייחודית, מלכדת, אינטימית וסופר מדליקה. אז רגע לפני שחברתכן עומדת תחת החופה, העניקו לה במתנה רגעים שהיא לא תשכח כל חייה!

מדוע כדאי לחגוג רווקות במתחם קמפינג?

כידוע, מרבית מסיבות הרווקות נערכות בווילה אותם שוכרות החברות לכמה שעות. המחירים? יכולים להגיע לאלפי שקלים! במתחם הקמפינג שלנו תוכלו לשלם הרבה פחות, להישאר את הלילה וליהנות מחוויית רווקות בלתי נשכחת:

  • מסיבת בנות אולטימטיבית – מתי בפעם האחרונה יצא לכן לבלות שעות יחד ולהעביר את הלילה באוהל? אנחנו מנחשים שלפני המון זמן (אם בכלל). רגע לפני שחברתכן מתחתנת, יש לכן הזדמנות לחגוג כרווקות! אז מה דעתכן על מסיבת בנות שמתחילה בארוחת בוקר מפנקת מול נופי הצפון, ממשיכה למסיבת בריכה ומסתיימת בלינה משותפת באוהל?
  • מתחם פרטי השייך רק לכן – לכלה לעתיד ישנן המון חברות המוזמנות לרווקות? בתיאום מראש מולכן ובהתאם לזמינות התאריכים, נוכל לסגור עבורכן את כל המתחם. חולמות על מסיבת רווקות פרטית ואינטימית? אנחנו נגשים לכם אותה!
  • מגוון אטרקציות מסביב למתחם – אתן רוצות להפתיע את חברתכן באטרקציות נוספות? המתחם שלנו עטוף שלל אטרקציות מדליקות, כאשר האטרקציה המנצחת היא ללא ספק הכנרת. נשמח להמליץ לכם על פעילויות נוספות ומקומות בילוי חובה באזור.

"קניית ציוד לקמפינג בשביל מסיבה אחת? בזבוז כסף"

מתחם הקמפינג שלנו כולל את כל מה שאתן צריכות לחופשת-מסיבת רווקות מושלמת! "החאן של אלירן" מאובזר בסטנדרט גבוה, כך שהדבר האחרון שצריך להטריד או להעסיק אתכן הוא רכישת ציוד לטיולים. המתחם שלנו כולל את כל מה שאתן יכולות להעלות על דעתכן – מאוהלים איכותיים, דרך בריכה מפנקת ועד מטבח מאובזר!

כמה עולה אירוח במתחם קמפינג?

בואו נדבר על הפיל הוורוד הגדול שבחדר: לא רק לכלה ישנן הוצאות רבות לקראת חתונתה, אלא גם לכן, לחברותיה. בהנחה ואתן השושבינות, הרי שאתן צפויות להשקיע ברכישת שמלת ערב יוקרתית, באיפור ושיער וזאת עוד מבלי שדובר בכלל על מתנת החתונה. ואכן, פעמים רבות ישנו רצון לחגוג מסיבת רווקות בתקציב צנוע יותר (שכידוע, הינה ממומנת על ידכן). אולי תופתעו, אך מסיבת רווקות מושלמת אינה מותנית בתקציבים שמנים. "החאן של אלירן" הוא ההוכחה שניתן לחגוג ובגדול ולהשקיע בקטנה. 

כמה יעלה לכן לחגוג רווקות לחברתכן במתחם קמפינג? זה תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן מתחמי הווילות, החופים וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר. לפרטים נוספים אודות חופשת קמפינג למסיבת רווקות, התקשרו כעת ונשמח לתכנן יחד אתכן את האירוע הגדול – 0723712953

ט.ל.ח המחירים יכולים להשתנות מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים