קמפינג בצפון עם ילדים – לפני שיוצאים, בודקים! | החאן של אלירן

קמפינג בצפון עם ילדים – לפני שיוצאים, בודקים!

להעביר עוד סופשבוע בבית? זו בהחלט אפשרות! עם זאת, מה דעתכם על האפשרות הבאה: אתם והילדים בחופשה מדליקה, "טבעית" ומשפחתית בצפון? אנו מזמינם אתכם לחוויית קמפינג בצפון עם ילדים ב"החאן של אלירן"! המתחם שלנו ידידותי לילדים, ומתקניו מתאימים לצרכים הבסיסיים (ואף יותר מזה!) שיש למשפחות. אז מה הופך את מתחם הקמפינג לכזה המתאים לילדים? התשובות, לפניכם:  

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים קמפינג?

המילה האחרונה שתרצו לשמוע בחופשה עם הילדים היא "משעמם". אנו מנחשים כי יצאתם בעבר לחופשות "מבטיחות", שהתגלו בסופו של דבר ככאלו שהיו אולי אטרקטיביות לכם, אך פחות ידידותיות לילדים. אז איך מבטיחים חופשה מושלמת לכל המשפחה? בשתי מילים: תיאום ציפיות. לפני שאתם סוגרים מתחם קמפינג, הבטיחו מעל לכל ספק כי מתקיימים בו כל התנאים הבאים (כן, גם אם הוא הומלץ לכם בחום):

  • אוהלים איכותיים – הפתעה! לא כל מתחמי הקמפינג מגיעים עם אוהלים. אז לא, אינכם צריכים לרכוש אוהל משפחתי במאות שקלים (לעתים אפילו יותר). מה אתם כן צריכים? לתת עדיפות ברורה למתחם המאובזר באוהלים איכותיים.
  • בריכה – האתגר הגדול ביותר בחופשת קמפינג בצפון עם ילדים? להעסיק אותם! הילדים לא מבקשים יותר מדי, וכל עוד תהיה להם אטרקציה אחת מנצחת, הם יהיו מרוצים. מניסיוננו (ואנו משערים שגם מניסיונכם), ילדים לא צריכים יותר מבריכה!  
  • שירותים ומקלחת – אז נכון, חופשת קמפינג אינה חופשה בבית מלון. עם זאת, מי אמר שחופשת קמפינג מחייבת אתכם בהכרח להתפשר ולהסתגל לתנאי הטבע? במקרה זה לא משנה מהו ההרכב (מבוגרים / מבוגרים + ילדים), מקלחת ושירותים – חובה!
  • אטרקציות מדליקות – אתם אולי תוכלו להעביר את החופשה שלכם בבטן גב, אך ילדיכם זקוקים לתעסוקה, גיוון וענין! מתחם הקמפינג שלנו ממוקם בלוקיישן סופר אטרקטיבי, המאפשר לכם ליהנות משלל אטרקציות במרחק נסיעה. טיפ מאיתנו: בחופשת קמפינג בצפון עם ילדים, מומלץ לתכנן את הלו"ז מראש ולכלול בו שלל פעילויות. 
  • סופר במרחק נסיעה – לסחוב אתכם צידנית מהבית? זו אפשרות. עם זאת, אפשרות נוחה הרבה יותר (קל וחומר כשאתם יוצאים לחופשה עם ילדים), היא לרכוש את הקניות בסופר סמוך ולאחסן אותן במטבח המאובזר. 
  • עלות סופר אטרקטיבית – חופשה משפחתית בהכרח יקרה ומחייבת אתכם להיערך כלכלית שנה מראש? התשובה היא שלא! כשאתם בוחרים לנפוש בסגנון קמפינג, אתם גם בוחרים לצאת לחופשה בעלות נוחה! עד כמה נוחה? זה תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן המלונות וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר.

כעת, כשאתם יודעים על מה צריכה להישען חופשת קמפינג בצפון עם ילדים, אתם יכולים לבשר להם בהתלהבות: "ילדים! מוכנים לצאת ל"החאן של אלירן"? נשמח לארח אתכם בחופשת קמפינג בלתי נשכחת! לפרטים נוספים, התקשרו אלינו כעת – 0723712953
ט.ל.ח המחירים משתנים מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים