טיול אוהלים בצפון כפעילות ליום גיבוש! | החאן של אלירן

טיול אוהלים בצפון כפעילות ליום גיבוש!

צפייה משותפת בסרט, פעילות ODT בים, סיור ביקב ופעילות חדר בריחה – עם כל אלו תוכלו בהחלט לחגוג את יום הגיבוש השנתי שלכם. עם זאת, אנחנו מנחשים כי תסכימו שלמרות שהפעילויות האלו מהנות, הן רחוקות מלהיות מפתיעות, מרגשות או מקוריות. אז אפשרות אחת היא לשחזר פעילויות משנים קודמות. אפשרות אחרת? לצאת עם העובדים שלכם אל טיול אוהלים בצפון!

אז למה דווקא טיול אוהלים בצפון ליום הגיבוש שלכם?

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: בשעת בוקר מוקדמת אתם יוצאים בשיירה או בהסעה לטיול בצפון, מבלים זמן איכות טהור עם הצוות היקר לכם, יוצרים חוויות ונוצרים אותן בליבכם, ולבסוף חוזרים לשגרת העבודה מחוזקים יותר ומגובשים יותר!

אנו שמחים לשתף אתכם בכל היתרונות של גיבוש עובדים בקמפינג בצפון:

  • גיבוש טבעי – בשונה מפעילויות אחרות שצריך ממש להתאמץ בכדי להתגבש דרכן, עם טיול אוהלים בצפון הגיבוש יקרה מעצמו. עצם העובדה שאתם חולקים יחד מתחם קמפינג, מבלים יחד שעות מחוץ לשגרת העבודה, מבשלים ביחד במטבח ולנים ביחד, תורמת לגיבוש וקירוב בין העובדים.
  • מתחם אחד, מגוון פעילויות – לצאת ממתחם הקמפינג? זו אפשרות. עם זאת, לא תצטרכו לצאת שכן יש בו את כל מה שאתם צריכים לחוויית נופש וגיבוש! המתחם שלנו מאובזר בסטנדרט הגבוה ביותר – מחשמל ותאורה, דרך מטבח ועד בריכה. טיפ מאיתנו: היערכו מראש עם משחקי גיבוש ופעילויות שתוכלו לעשות בסופ"ש הארגוני שלכם.
  • מתחם פרטי השייך רק לכם – אנו מנחשים כי משאלתכם היא להתגבש עם העובדים שלכם בפרטיות. בתיאום מראש, נוכל לסגור עבורכם את המתחם, כך שרק אתם תתארחו בו ותוכלו ליהנות משימוש בלעדי במתקנים השונים.
  • עלות כלכלית נוחה – וכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי טיול אוהלים בצפון נוח מאד כלכלית. המחיר עבור לינה במתחם "החאן של אלירן" תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן המלונות וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר… והנה ההוכחה כי גיבוש עובדים אינו מותנה בהכרח בהשקעה כספית גדולה. 

חשוב לזכור: צוות לא נולד מנצח, אלא שהוא מעוצב להיות כזה. הכוח להפוך את הצוות שלכם למגובש, מנצח ומוביל – בשליטה מלאה שלכם! ימי הגיבוש, בעיקר אלו שנחגגים בקמפינג, מעניקים ערך רב לכל עובד באופן אישי, לארגון כגוף ובעיקר לכם, כמנהלים. 

"ישנן אטרקציות מסביב למתחם שנוכל לבלות בהן?"

בהחלט! נשמח להמליץ לכם על מגוון אטרקציות מדליקות המתאימות לימי גיבוש, בהתאם לסוג הפעילויות החביב עליכם והתקציב העומד לרשותכם. כמו כן, הכנרת נמצאת במרחק דקות נסיעה מהמתחם שלנו, כך שתוכלו להכניס ללו"ז שלכם גם יום של בטן-גב. 

אתם עומלים בימים אלו על תכנון יום הגיבוש השנתי? "החאן של אלירן" הוא המקום להתעצם יחד כצוות! לפרטים נוספים, בירור אודות זמינות תאריכים וכל שאלה נוספת בנושא טיול אוהלים בצפון, אל תהססו לפנות אלינו – 0723712953
ט.ל.ח המחירים משתנים מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים