נעים להכיר! החאן של אלירן | החאן של אלירן

נעים להכיר! החאן של אלירן

אם הגעתם עד לכאן, אנו מרשים לעצמנו לנחש כי שמעתם עלינו המלצה חמה. למרות שאולי אתם כבר יודעים עלינו דבר או שניים, אנו שמחים להציג את עצמנו בפניכם ולהזמין אתכם לחוויית קמפינג בלתי נשכחת! מתחם הקמפינג שלנו ממוקם ברכס פוריה במושבה יבניאל, עטוף בנופים הצבועים ירוק. אנחנו מאמינים שניתן להרגיש בבית גם כשנמצאים בטבע וזו המטרה שלנו: לבסס בעבורכם את התנאים המושלמים לחופשת קמפינג, מבלי להתפשר על הנוחות של הבית!

מגוון פתרונות, מתחם אחד – החאן של אלירן

אז על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את צמד המילים "חופשת קמפינג"? מניסיוננו, התמונות שעולות בראשיהם של רבים הן שטח פתוח, תיק גדוש בציוד טיולים ותנאים שרחוקים מלהיות אידיאליים. ומה צפוי לכם במתחם הקמפינג שלנו? בדיוק את ההפך! אתר הקמפינג שלנו מאובזר ברמה הגבוהה ביותר למען נוחיותכם, וכולל את כל הדברים הבסיסיים הדרושים לחופשה מושלמת:

  • חשמל ותאורה
  • אוהלים במגוון גדלים
  • מטבח ועמדות מנגל
  • מקלחת ושירותים
  • פינות ישיבה
  • בריכה ועוד…

לצאת לחופשת אוהלים בתקציב שפוי? ברור שכן!

אנו משוכנעים שהצלחנו לשכנע אתכם היכן תהיה החופשה הבאה שלכם! אם אתם צריכים עוד סיבה אחת נוספת מדוע להגיע אל החאן של אלירן, הנה היא לפניכם: כידוע, חופשה בישראל ידועה בזכות המון דברים, אך בעיקר בכך שהיא יכולה להיות מאד (!) יקרה. חופשה בסגנון קמפינג ואוהלים לעומת זאת, מאפשרת לכם לנפוש בראש שקט, מבלי לחשוש שהכיסים יקרעו! זה תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן המלונות וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר.

התקשרו להתעדכן במחירים ללילה באתר הקמפינג שלנו! 

חוגגים אירוע? תנו לנו לחגוג אתכם!

לחגוג אירוע פרטי או עסקי במתחם אירועים? זו אחלה אופציה! עם זאת, מה דעתכם על אירוע באווירה ייחודית ושוברת שגרה? הזמינו את האורחים שלכם אל חופשת קמפינג בלתי נשכחת! ניתן לחגוג אצלנו מגוון אירועים – החל ממסיבות רווקים ורווקות, דרך ימי הולדת ועד אירועי גיבוש עסקיים. במידה ואתם מעוניינים לסגור את האתר לאירוע הפרטי שלכם, צרו איתנו קשר בהתאם לשריון התאריך.

חופשת קמפינג – בטן-גב לצד אטרקציות חווייתיות 

המחשבה על מנוחה ממושכת מרגשת אתכם, אך מרגש אתכם יותר לטייל בצפון? האתר שלנו נמצא בלוקיישן סופר-אטרקטיבי, ונשמח לשתף אתכם בשלל המלצות על מסלולים ואטרקציות חובה באזור הצפון. כמו כן, מתחם הקמפינג שלנו נמצא במרחק 7 דקות בלבד מחופי הכינרת.

יציאה לקמפינג מותנית פעמים רבות בהיערכות לוגיסטית מתישה: מרכישת ציוד ועד סחיבת חצי בית לאתר הקמפינג. אנו מודעים לכך שזו אחת הסיבות שאנשים נרתעים מלינה באוהלים, ומסיבה זו בחרנו להציע חווית קמפינג משודרגת ושונה לחלוטין. הדבר היחיד שאתם צריכים להביא אתכם? אך ורק את עצמכם! זהו הזמן המושלם לתכנון החופשה הבאה שלכם בצפון הארץ. לפרטים נוספים, פנו אלינו כבר עכשיו! – 072-371-2921

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים