אז מה אוכלים במהלך טיולי קמפינגים בצפון? | החאן של אלירן

אז מה אוכלים במהלך טיולי קמפינגים בצפון?

אי אפשר לדבר על חופשה מבלי לדבר על האוכל בחופשה! אם ישנו טיימינג אידיאלי לחרוג מעט מהתפריט הקבוע שלכם, הוא החופשה שלכם. כידוע, עם יציאתכם אל קמפינגים בצפון, הכנת האוכל – באחריותכם. ולכן, סביר כי הבליחה לראשכם השאלה: "מה נהוג לאכול בטיולי קמפינג?". השאלה הזו לא צצה לראשכם במקרה, שכן התמונה שיש לרבים בראש בכל הקשור לקמפינג ואוכל היא בעיקר קופסאות שימורים. 

אנחנו ב"החאן של אלירן" מזמיניכם אתכם לחופשת קמפינג שאפשר (ורצוי!) לאכול בה טוב! במתחם שלנו ישנו מטבח מאובזר ועמדות מנגל, כך שתוכלו לפנק ולהתפנק במגוון ארוחות עשירות. אנו שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים פשוטים ומעולים, שיהפכו את חופשת הקמפינג שלכם לחגיגה קולינארית!

1.תכננו מראש את הארוחות בחופשה

כאמור, עם יציאה לטיול קמפינגים בצפון, האחריות על הכנת הארוחות היא עליכם. ולכן, אנו ממליצים לכם להיערך מראש עם תכנון הארוחות. ומה זה אומר? נניח ואתם יוצאים לחופשת קמפינג בימים חמישי-שבת, פרטו לעצמכם בכל יום מה אתם מתכננים להכין ואילו מצרכים דרושים שלכם. מדוע ההיערכות שכזו מומלצת?

  • כשאתם יודעים מראש מה תאכלו ומתי, אתם יכולים לערוך קניות מסודרות וחסכוניות יותר
  • הכנת תפריט לחופשה היא חלק מהארגונים והיא מעוררת תיאבון (הו, הציפייה!)
  • המטרה כמובן אינה להגביל אתכם לתפריט מקובע, אלא לאפשר להיערך מבחינת כמויות וגיוון

2.יוצאים לקמפינג עם משפחות נוספות? בדקו את הדבר הבא

כל עוד אתם יוצאים לקמפינג אך ורק עם המשפחה הגרעינית שלכם, אתם יכולים לעבור לטיפ הבא. במידה ואתם צפויים לצאת עם עוד זוגות חברים/משפחות, בדקו מולם אם ישנן אלרגיות, רגישויות או העדפות ספציפיות באוכל שעליכם לדעת עליהן. מדוע? משום שלרוב כל משפחה עורכת קניות ומגיעה איתן לחופשה במתחם. בעת שתדעו מהן הרגישויות של חברי הרכב החופשה האחרים, תוכלו לבצע קניות מדויקות יותר. אוכל תורם לחוויית חופשה מפנקת, ולכל אחד מהנופשים מגיע ליהנות מאוכל טוב מבלי להרגיש מקופח.

3.כמה ארוחות ביום כדאי לכם להכין? שימו לב

הכנת אוכל במטבח המאובזר בטיול קמפינגים בצפון היא חלק מהעניין. ההכנות המשותפות מלכדות, משמחות ויוצרות סיפוק אדיר. עם זאת, חשוב שלא תעמיסו על עצמכם עם הכנת שלוש ארוחות מלאות ביום (הרי בכל זאת, יצאתם לחופשה). ומה זה אומר? שארוחה אחת לפחות כדאי "להרכיב" ולא "להכין". לדוגמא: בארוחת הצוהריים אתם מתכננים לאכול פסטה ובערב בשרים על האש? הקלו על עצמכם עם ארוחת הבוקר עם "הרכבת ארוחה". לדוגמא: קורנפלקס עם חלב, מעדנים ויוגורטים ודברים נוספים שאינם דורשים בהכנות מקדימות. 

אז מה עוד חשוב לנו שתדעו? אינכם חייבים להגיע עם צידניות מהבית, אלא שתוכלו לרכוש את כל הקניות לחופשת הקמפינג שלכם בסופר הסמוך למתחם שלנו. הדיבורים על אוכל עוררו בכם תיאבון לטיול קמפינגים בצפון? עשינו את שלנו! לפרטים נוספים, התקשרו – 0723712953 ט.ל.ח המחירים משתנים מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים