איך הפכה לינת קמפינג בצפון למועדפת ע"י משפחות? | החאן של אלירן

איך הפכה לינת קמפינג בצפון למועדפת ע"י משפחות?

חשבתם שחופשת קמפינג מיועדת רק לאנשים שאוהבים "להיזרק" בטבע? כדאי שתחשבו שוב. הקמתם של מתחמי קמפינג חדשים והביקוש הגבוה ללינה באוהלים בכל ימות השנה, מלמדים כי עבור המון (!) ישראלים הקמפינג הוא החופשה המושלמת! אנחנו מנחשים כי בשלב זה מבליחה לראשכם השאלה: "מה הופך חופשה בסגנון לינת קמפינג בצפון, לאהובה ומיוחדת כל כך?". אתם שואלים, אנחנו עונים!

1.החופשה האידיאלית בתקופת משבר הקורונה

הדרך האמיתית להתמודד עם הנגיף היא לא להיכנע לו, אלא לחיות לצידו. במילים אחרות? להמשיך לעשות את כל מה שאתם אוהבים לעשות, תוך התחשבות במגבלות השונות. ככל שהתעמקה ההבנה איך עובד הנגיף ואיך ניתן למזער סיכויי הדבקה, כך יותר ויותר ישראלים בחרו לנפוש בקמפינג. הסיבה? החופשה באוויר הפתוח ולא במבנה סגור. כידוע, השהות בטבע ובמרחבים הפתוחים בטוחה יותר ובריאה יותר – לכם ולבני משפחתכם! אם חיפשתם סיבה אחת מספיק טובה לצאת אל לינת קמפינג בצפון, הנה היא.

2.חופשה בישראל בעלות הוגנת? יש כזה דבר!

הנה עובדה שאולי לא תחדש לכם, אך בכל זאת היא ממשיכה להפתיע: זול הרבה יותר לנפוש בחו"ל מאשר לנפוש בארץ. כן, אתם קוראים נכון! בתקופה הנוכחית ישראלים קצת פחות מתלהבים מטיסות (ואפשר להבין מדוע), וזו הסיבה שהם בוחרים להישאר בארץ בכל זאת. אלו מכם שבחנו אפשרויות חופשה במלונות הגדולים, לבטח הזדעזעו מהמחירים עבור לילה שיכולים להגיע לאלפי שקלים! לינת קמפינג בצפון? זולה בהרבה יותר מן לינה בבתי מלון ומשאירה טעם אחר; אופי הנופש גיבושי יותר ונועד לשרת קהל יעד המחפש חיבור לטבע, הרפתקנות ושיחות עמוקות תחת כיפת השמיים.

3.הטבע מרחיב את הנפש – צאו אליו!

מתי יצאתם לטבע בפעם האחרונה? אם אינכם מצליחים להיזכר, אין בכלל ספק כי הגיע הזמן! סביר להניח כי שגרת היום שלכם תחומה ל-4 קירות של משרד ובית. האם תרצו גם בחופשה שלכם להיות עטופים בקירות (מחופים ומעוצבים ככל שיהיו)? אנחנו מנחשים שלא, צאו לטבע! לינת קמפינג בצפון תעטוף אתכם בנופים שמרחיבים את הנפש, מעניקים שלווה ויוצרים שקט פנימי. 

4.מתחם נופש פרטי השייך רק לכם!

מסתבר כי הדבר שרבים כמהים לו בחופשה הוא פרטיות (ותתפלאו עד כמה פרטיות נדירה בחופשות). הציפייה שלכם לצאת לנופש במתחם השייך רק לכם? מתממשת עם חופשה בסגנון קמפינג! אנו מכירים בכך שישנם אנשים שרוצים לנפוש בצפון אך ורק בחיק המשפחה – באווירה אינטימית ופרטית. אנו שמחים להציע לכם מתחם נופש פרטי עם מתקנים העומדים אך ורק לרשותכם! 

להמשיך לספר לכם על החוויה הצפויה לכם עם לינת קמפינג בצפון? זו בהחלט אפשרות. עם זאת, הרשו לנו להציע לכם אפשרות טובה יותר: להזמין את החופשה שלכם ברגעים אלו ממש! ב"החאן של אלירן" יש לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי לנפוש בראש שקט מבלי לארוז את הבית! לפרטים נוספים וסגירת חופשה, התקשרו כעת – 0723712953 ט.ל.ח המחירים משתנים מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים