אז כמה יעלה לכם טיול אוהלים בצפון? | החאן של אלירן

אז כמה יעלה לכם טיול אוהלים בצפון?

תו ירוק? יש! השמיים? פתוחים! דילים מפתים לחו"ל? תוכלו למצוא בשפע! למרות זאת, ישראלים רבים בוחרים לנפוש בישראל. אם יצא לכם לאחרונה לברר לגבי חופשה בארץ, לבטח גם אתם נדהמתם (ולא בגלל סטנדרט האירוח הגבוה). קיץ 2021 ייזכר למשפחות רבות כקיץ שבו הם לא יצאו לחופשה. הסיבה? המחירים הגבוהים. אז לוותר על חופשה זו בהחלט אופציה, אך דעו כי תמיד ישנה אפשרות נוספת: לצאת לטיול אוהלים בצפון!

את מה שלא הספקתם לעשות בקיץ האחרון, תוכלו לעשות בתקופת החגים ובכל ימות השנה: חופשת קמפינג-אוהלים עם המשפחה והחברים! אם מבליחה לראשכם במקרה השאלה: "בכמה זולה יותר חופשת קמפינג בהשוואה לבית מלון?", דעו כי אתם נמצאים במקום הנכון. לנו, יש את התשובות!

חופשת אוהלים בצפון עם המשפחה – כמה היא תעלה לכם?

אתם כנראה יודעים טוב יותר מאיתנו כמה עולה חופשה בבית מלון בישראל, אך בכל זאת הנה תזכורת קצרה: ביולי ואוגוסט (החודשים החמים הנהנים מביקוש גבוה מאד מצד הנופשים), סופשבוע בבית מלון לזוג עם שני ילדים, תומחר בעלות של בין 6000-14,000 שקלים! חופשת קמפינג הנשענת על לינה באוהלים, מוצעת במחירים שפויים והוגנים ושואפת להתאים לכל משפחה ולכל כיס! אז כמה תעלה לכם חופשה שכזו ב"חאן של אלירן"? זה תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן המלונות וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר.

  • משפחות עד 15 איש המעוניינות לטייל ביחד בצפון.
  • קבוצות עד 60 איש אשר צריכות מקום לינה נקי ובטוח בצפון.
  • קבוצות של עד 26 שסגרו המון אטרקציות באזור הצפון וצריכות מקום לינה לפני ואחרי כל הטירוף.
  • לינה בשטח לתנועות נוער ומוסדות חינוך כחלק מימי גיבוש בצפון.

בילוי קמפינג בצפון – למי הוא מתאים?

התשובה פשוטה למדי: לכל אחד! מתחם הקמפינג שלנו כולל אוהלים במגוון גדלים, ומזמין אתכם לחוויה "טבעית", נעימה ומלכדת! צפויה לכם חופשה במרחב הפתוח תחת כיפת השמיים, "תפאורה ירוקה", נופים ומרחבים עוצרי נשימה מול עיניכם, כינרת במרחק נסיעה ומעל לכל – אווירת "ביחד" עם החברים והמשפחה. קמפינג אוהלים בצפון מתאים למגוון אירועים והרכבים, ביניהם:

  • חגיגות ימי הולדת משפחתיות / עם חברים
  • מסיבות רווקים ורווקות
  • ימי צוות / ימי גיבוש
  • חופשות משפחתיות
  • חגיגת יום אהבה, יום נישואין ועוד…

חשוב לדעת: המתחם שלנו מאובזר בסטנדרט הגבוה ביותר! המשמעות? אינכם צריכים לרכוש ציוד באלפי שקלים, לסבול מלוגיסטיקה סבוכה ולסחוב עליכם תיקים. מה אתם כן צריכים? פשוט להגיע וליהנות מחוויה בלתי נשכחת! 

"המחיר אטרקטיבי! נוכל לשכור את המקום רק למשפחתנו?"

התשובה היא שכן! מתחם הקמפינג שלנו ערוך לאירוח של עד 60 אנשים. לעתים, ישנו ביקוש מצד קבוצה מאורגנת לסגור את המקום, כאשר המוטיבציה היא ליהנות מנופש אינטימי ופרטי. בתיאום מראש, נוכל לסגור עבורכם את המתחם! לפרטים נוספים אודות חופשת אוהלים בצפון, אל תהססו לפנות אלינו – 0723712953 ט.ל.ח המחירים משתנים מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים