מיתוסים נפוצים על חופשת אוהלים בצפון למשפחות | החאן של אלירן

מיתוסים נפוצים על חופשת אוהלים בצפון למשפחות

אם יצא לכם להתעניין לגבי חופשת אוהלים בצפון למשפחות, אנחנו כמעט בטוחים שהם הגיעו גם אליכם: המיתוסים! שימו לרגע בצד את מה ששמעתם, חשבתם או האמנתם: אנחנו שמחים להפריך 5 מיתוסים נפוצים על חופשות קמפינג באוהלים. אתם עומדים להיות מופתעים…

1."לקנות ציוד ללינת שטח? חבל על הכסף!"

האם אתם צריכים להיערך עם קניות של ציוד שטח לקראת יציאתכם לקמפינג אוהלים? לא כשאתם מתארחים ב"החאן של אלירן"! אכן, ישנם המון מתחמים שאינם מאובזרים, כאשר הדבר היחיד שהם מספקים לכם הוא שטח מסודר לאירוח ולינה. אצלנו לעומת זאת, מצפה לכם חווית אירוח שונה לחלוטין! רמז: אינכם צריכים לעצור בחנויות המטיילים בכדי לרכוש ציוד מותאם קמפינג. מה אתם כן צריכים? פשוט להגיע! 

2."זה לא בשבילי לאכול שימורים במשך יומיים"

אם לומר את האמת, גם לא בשבילנו! כל עוד אתם מתארחים במתחם קמפינג למשפחות ללא מטבח, יתכן ויהיה עליכם לאכול לא מעט שימורים (בכל זאת, חופשה ולינה בשטח). במתחם שלנו לעומת זאת יש לכם מטבח מאובזר, כך שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות מפנקות כיאה לחופשה! הא, כן! גם ישנן עמדות מנגל העומדות לרשותכם!

3."להתקלח בנהרות ולהתפנות בחיק הטבע? תודה, לא"

חופשת אוהלים בצפון למשפחות מאלצת אתכם להתרחץ בנהרות? התשובה היא שלא! כאמור, ישנם מתחמי קמפינג שאינם כוללים פתרונות בסיסיים ומתקדמים, כך שעליכם להתאים את עצמכם לתנאי הטבע. במתחם הקמפינג שלנו אנו שואפים לקרב אתכם כמה שיותר אל הטבע, זאת מבלי לפגוע בצרכים הבסיסיים שלכם. ב"החאן של אלירן" ישנם שירותים ומקלחות, כך שאם חששתם לשעת הרחצה היומית שלכם, דעו כי אין באמת סיבה.

4."אם זה רק היה מתאים לילדים היינו יוצאים לחופשה כזו"

אם ישנה חופשה שמתאימה לילדים היא חופשת קמפינג! ילדים צריכים מרחב, אטרקציות, פעילויות והפעלות – כל אלו ויותר מחכים להם ולכם במתחם שלנו. הנה טעימה קטנה מהחוויה הצפויה לילדים: הם יבלו את זמנם בין בילוי בבריכה שבמתחם, הכנת ארוחות יחד אתכם במטבח וגיחה אל הכנרת שנמצאת במרחק שבע דקות בלבד. אז מה אתם אומרים, חופשת קמפינג יכולה להתאים לילדים?

5."חופשת אוהלים עולה היום כמו בית מלון, לא?"

אי אפשר לדבר על חופשת אוהלים בצפון למשפחות, מבלי לדבר על העלות שלהן. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר מתחמי קמפינג אקסקלוסיביים, שמערערים את כל מה שרבים חשבו במשך שנים על חופשת קמפינג. אנחנו אמנם לא יודעים כמה עולה אירוח במתחמים אחרים, אך יודעים דבר אחד בוודאות: המחירים שלנו עשויים להפתיע אתכם! זה תלוי בעונה, בתפוסה של המתחם, תקופת חגים… אבל בהחלט זול יותר משמעותית מן המלונות וגם שהחוויה שונה לחלוטין וזה נופש גיבושי מסוג אחר… למה אתם מחכים? הזמינו את החופשה הבאה שלכם עכשיו! לשיחה ישירה : 0723712953 המחירים יכולים להשתנות מעת לעת

צריכים עזרה נוספת ?

מאמרים נוספים